تبلیغات
منتظر

منتظر
(اللهم عجل لولیکل فرج)
قالب وبلاگ

 

خبرگزاری فارس: حدود یک سده است که صهیونیسم با جدیت به پا خاسته و درصدد است تا تمام مراکز قدرت در همه ابعاد به ویژه رسانه‌ها را به تسخیر خود درآورد.

خبرگزاری فارس: «پروتکل رهبران صهیون» برای تسخیر رسانه‌ها در جهان
برگزاری فارس: حدود یک سده است که صهیونیسم با جدیت به پا خاسته و درصدد است تا تمام مراکز قدرت در همه ابعاد به ویژه رسانه‌ها را به تسخیر خود درآورد.
خبرگزاری فارس: «پروتکل رهبران صهیون» برای تسخیر رسانه‌ها در جهان

به گزارش فارس، یهودیان که پیش از این به دلیل قبضه نمودن تمام فعالیت‌های اقتصادی و بانکداری،‌ از خود چهره‌ای آزمند،‌ خونریز، ترسو و رباخوار به نمایش گذاشته‌ و در نتیجه منفور جوامع اروپایی شده بودند،‌ به فکر ترمیم وجهه خود در سطح جامعه بین‌المللی افتادند. برای این منظور، نخستین کنگره صهیونیسم را سال 1897 در شهر بال سوئیس برگزار کردند که مهمترین نقطه تحول در شیوه بی‌حس‌ سازی افکار مردم جهان به شمار می‌آید.

صهیونیست‌هایی که در کنگره بال گردهم جمع شده بودند، تغییر چهره و گذار از یک چهره پلید به چهره‌ای معصوم و ظلم کشیده را در دستورکار خود قرار دادند. آنها همچنین به این جمع‌بندی رسیدند که برای نیل به این هدف، باید از رسانه‌ها مدد بگیرند.

* پروتکل رهبران صهیون

با توجه به همین نگاه بود که آنها در این کنگره، قطعنامه‌ای معروف به «پروتکل رهبران صهیون» صادر کردند که در بخشی از آن آمده بود: «تمام کانال‌هایی که بازگوکننده اندیشه‌هاست، باید به طور کلی در اختیار ما باشد، در واقع، ادبیات و مطبوعات، مهمترین و قدرتمندترین کانال‌های تبلیغاتی و آموزشی هستند، از این رو، باید تحت سیطره ما باشند.»

در بخش دیگری از این پروتکل آمده:‌ «نباید هیچ خبری در اختیار جامعه قرار گیرد، مگر اینکه با موافقت و تایید ما باشد. تحقق این امر جز با سلطه بر خبرگزاری‌ها که اخبار همه نقاط جهان درآن جا متمرکز می‌شود، امکان پذیر نیست. تنها با این زمینه‌ها می‌توان ضمانت کرد هیچ خبری منتشر نشود، مگر اینکه ما آن را برگزیده و با آن موافقت کرده باشیم.»

خاخام راشورون، خاخام یهودیان شهر پراگ واقع در چک نیز قبل از تشکیل اولین کنگره صهیونیسم در سوئیس، در سخنرانی خود درباره اهتمام یهود به تبلیغات، گفت: «اگر طلا نخستین ابزار ما در سیطره و حکومت بر جهان است، بی شک مطبوعات و روزنامه‌نگاری دومین ابزار کار ما خواهد بود.»

مجموع این عبارت‌ها، از یک سو، بیانگر طرز تفکر انحصارطلبانه جوامع یهودی و صهیونیستی است و از سوی دیگر،‌ گواه آن است که بیشترین فعالیت صهیونیسم در مقابله با جهان و به خصوص جهان اسلام و ایران از طریق رسانه‌هاست، آنهم به وسیله سلب تحرک فکری در سطح جامعه بین‌المللی.

در واقع،‌ صهیونیست‌ها سعی دارند با استناد به رسانه‌های خود تاثیری مستقیم و البته بعضا غیر مستقیم بر روی افکار عمومی کشورهای مختلف دنیا گذاشته و در عین قوی و شکست ناپذیر جلوه دادن خود، کشورهای جهان را در برابر جریان‌های سلطه، محکوم به شکست و اطاعت نشان دهند.

تبلیغات صهیونیستی توانست با ارائه اطلاعات دروغین درباره مبارزه خود در فلسطین اوضاع را وفق مراد خود تغییر دهد. این مسائل همگی در سایه فعالیت‌های نشریه‌ها، مجله‌ها، فیلم و سریال‌هایی بود که به رهبری و با حمایت صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد. یهودیان صهیونیست تا آن جا که در توانشان بود سعی کردند تا شبکه‌ها، خبرگزاری‌ها و استودیوهای بزرگ فیلم سازی را تحت تسلط خود درآورند.

* رسانه‌های تحت سیطره یهودیان صهیون

از جمله رسانه‌های تحت نفوذ یهودیان صهیون می‌توان به روزنامه تایمز اشاره کرد. رابرت مردوخ سال‌ها پیش که روزنامه تایمز در مشکلات شدید مالی به سر می‌‌برد، آن را خرید و بدین ترتیب یک یهودی، سمبل لندن مدرن شد. او همچنین اندکی بعد روزنامه ساندی تایمز را خریداری کرد و مالکیت سه مجله انگلیسی «سان»، «نیوز آو دِوُرد» و «سیتی مگزین» را از آن خود کرد.

مردوخ علاوه بر مالکیت چند رسانه‌ در استرالیا و انگلیس به دنبال جای پایی در بازار رسانه‌‌ای آمریکا بود و کار خود را با خرید روزنامه «سان آنتونیو نیوز» در سال 1973 شروع کرد. وی با اشتهای سیری‌ناپذیری اقدام به تأسیس «نشنال استار» کرد و روزنامه «نیویورک پست» آمریکا را به مبلغ 30 میلیون دلار خرید و برای خرید مجله‌های «نیوورک» و «نیو وست» حاضر شد مبلغ 26 میلیون دلار بپردازد و میلیون‌ها دلار صرف خرید چندین نشریه دیگر کند.

خبرگزاری رویترز نیز از دیگر رسانه‌های تحت نفوذ یهودی‌هاست. بنیان گذار این خبرگزاری، فردی یهودی به نام « ژولیوس رویترز» بود که تا سال 1851 فعالیت خبرگزاری او در پاریس متمرکز بود، تا آنکه در این سال مجبور شد سازمان مرکزی‏ خبرگزاری خود را به علت سختگیری دولت فرانسه به لندن منتقل کند.

پس از اختراع تشکیلات ‏تکامل یافته برق در آن زمان، رویترز موقعیت خبرگزاری خود را توسعه داد تا کلیه اخبار سیاسی و اجتماعی را نیز در بر بگیرد. رویترز در سال 1857 تابعیت انگلیس را پذیرفت و سپس در سال 1871 به لقب «بارون» افتخار یافت. وی که در سال 1816 خبرگزاری خود را راه‌اندازی کرده بود، از پیشگامان تسلط خبری صهیونیست‌ها بر مراکز بزرگ تولید خبر در جهان به شمار می‌آید.

خبرگزاری «یونایتدپرس اینترنشنال» نیز از دیگر رسانه‌های تحت سیطره یهودیان به شمار می‌آید. این خبرگزاری از سال ‌1907 میلادی به یکی از مهمترین فراهم‌ کنندگان اخبار و اطلاعات مهم و دست اول برای رسانه‌ها و شبکه‌های خبری، بازرگانان، حکومت‌ها و محققان تبدیل شد. در سال 1907، «اسکریپس» و «هوارد»، خبرگزاری «اسکریپس هوارد یونایتدپرس» را بنیان نهادند. در 1909 «ویلیام هرست» که در راه آرمان‌های یهودی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌‌کرد، خبرگزاری «اینترنشنال نیوز سرویس» را افتتاح کرد. این دو خبرگزاری در سال 1958 با عنوان «یونایتدپرس اینترنشنال» متحد شدند.

روزنامه نیویورک تایمز با صاحب امتیازی «آدولف اوش» یهودی و «دیلی نیوز، واشنگتن پست، سان تایمز، نشنال ژئوگرافی، مجله نیوز ویک» با صاحب امتیازی «ژان مایر» یهودی از جمله دیگر رسانه‌های یهودی – صهیونیستی به شمار می‌آیند.


[ پنجشنبه 29 تیر 1391 ] [ 03:10 ب.ظ ] [ محمد زارع ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

نویسندگان
موضوعات وب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب

مصاف با شیطان; border=

وب سایت ثائر

free counters
Free counters ماسون تیوب

بزرگترین لینک باکس مذهبی

عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir پایگاه تفریحی سیب پاتوق - دانلود سرگرمی آموزش ترفند در بزرگترین پاتوق ایرونی